قوانین و شرایط استفاده از پیک خرید

ماده ۱ – تعاریف و اصطلاحات

اصطلاحاتی که در این شرایط و قوانین به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است:

 

۱-۱- توسعه دهنده: تیم توسعه دهنده به مدیریت آقای محمد سپهری نژاد که نسبت به ارائه خدمات پیک خرید اقدام می‌کند. 

 

۱-۲- پیک خرید: خدمات نرم‌افزاری که توسط توسعه دهنده به منظور خرید و ارسال محصولات به کاربران ارائه می‌شود.

 

۱-۳- ارتباط: کلیه ارتباطات بین کاربران با تیم توسعه دهنده پیک خرید از طریف اپلیکیشن و یا شماره تماس پشتیبانی ثبت شده در منو اپلیکیشن می باشد.

 

۱-۴- اپلیکیشن: نرم‌افزار متعلق به مدیر تیم توسعه دهنده که به منظور استفاده از خدمات پیک خرید، حق استفادۀ موقت از آن برابر شرایط مندرج در قرارداد خصوصی و سند حاضر به کاربران یا طرف‌های تجاری اعطا می‌شود.

 

۱-۵- قرارداد خصوصی: توافق کتبی یا الکترونیکی فی‌مابین توسعه دهنده و پیک و کاربران یا طرف‌های تجاری توسعه دهنده، جهت بهره‌برداری موقت از نرم‌افزار پیک خرید.

 

۱-۶- کاربر: شخصی حقیقی یا حقوقی است اعم از خریدار، مسئول خرید و یا خریدار برای دیگران که برابر شرایط و قوانین حاضر از طریق اینترنت به اپلیکیشن متصل و از خدمات پیک خرید بهرهمند میشود.

 

۱-۷- کاربران: از کاربر پیک، خریدار و یا خریدار برای دیگران، تحت عنوان کاربران یاد می‌شود.

 

۱-۸- کاربر پیک: شخص حقیقی است که در اپلیکیشن پیک برای دریافت درخواست خرید و ارسال به مشتری و ارائۀ خدمات ثبت‌‌نام کرده ‌است.

 

۱-۹- کاربر مشتری: شخص حقیقی یا حقوقی است که در اپلیکیشن پیک خرید برای ارسال درخواست خرید و ارسال آن ثبت‌‌نام کرده‌ است.

 

۱-۱۰- کاربر مهمان: شخص حقیقی است که بدون نیاز به داشتن حساب کاربری، توسط کاربر مشتری جهت استفاده از خدمات پیک خرید معرفی می شود.

 

۱-۱۱- طرف تجاری: اشخاص حقیقی و حقوقی که برابر قرارداد خصوصی و یا بدون قرارداد خصوصی و طبق عرف جامعه و عرف تجاری و قوانین تجاری حاکم بر جامعه با پیک خرید در ارتباط هستند.

 

۱-۱۲- حساب کاربری: حسابی است که اشخاص برای استفاده از خدمات پیک خرید در اپلیکیشن ایجاد کرده‌اند.

 

۱-۱۳- اعتبار: مبلغی است که کاربران در حساب کاربری خود به منظور استفاده از خدمات پیک خرید دارند. این مبلغ به صورت پرداخت از طریق سامانۀ بانکی و کارتهای عضو شبکۀ شتاب و یا با استفاده از کیف پول طرف های تجاری طبق شرایط و قوانین حاضر منظور و محاسبه خواهد شد.

 

۱-۱۴- اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران در پیک خرید قرار داده می‌شود، اعم از اطلاعاتی که به صورت مستقیم از سوی کاربران وارد می‌شود و همچنین اطلاعاتی که به صورت خودکار و در نتیجۀ بهره‌برداری از خدمات پیک خرید توسط توسعه دهنده یا طرف‌های تجاری تولید یا در اختیار توسعه دهنده قرار داده می‌شود.

 

۱-۱۵- قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران: قانون اساسی، قوانین عادی، آئین‌نامه‌های اجرایی، بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و کلیه ضوابط قانونی حاکم بر انجام موضوع قرارداد.

 

ماده ۲ – حساب کاربری

۲-۱- کاربران با ثبت‌نام در اپلیکیشن پیک خرید، همچنین با هر بار استفاده از خدمات آن، می‌پذیرند که شرایط و قوانین حاضر را به صورت کامل مطالعه کرده و آن را با اطلاع کامل از شرایط و معانی‌اش پذیرفته‌اند. این شرایط و قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند. استفادۀ کاربران از اپلیکیشن، پس از هر بار تغییر در شرایط و قوانین، به معنی پذیرش تغییرات مذکور است. این قوانین برای مطالعه کاربران در سایت و اپلیکیشن پیک خرید در دسترس است.

 

۲-۲- برای استفاده از خدمات پیک خرید لازم است که هر کاربر اعم از شخص حقیقی یا حقوقی یک حساب کاربری در اپلیکیشن بسازد. تنها اشخاصی که بیش از ۱۸ سال سن دارند و واجد اهلیت قانونی هستند می‌توانند اقدام به ساخت حساب کاربری در اپلیکیشن کنند. کاربر مذکور برای استفاده از خدمات باید نام، نام خانوادگی، آدرس پست الکترونیکی و شماره همراه خود را در اپلیکیشن پیک خرید ثبت کند.

 

۲-۳- کاربران شخص حقوقی مکلف به معرفی نماینده (شخص حقیقی) برای ثبت‌نام در اپلیکیشن هستند و اطلاعات این شخص حقوقی باید در اپلیکیشن قید شود.

 

۲-۴- هیچ یک از کاربران حق استفاده از ربات و نرم‌افزارهای مرتبط یا واسط را برای استفاده از اپلیکیشن اعم از احراز هویت، تکمیل اطلاعات، ارسال درخواست و غیره ندارند.

 

۲-۵- کاربران می‌پذیرند کلیه اطلاعات درخواستی اپلیکیشن را مطابق با واقعیت، صحیح و به‌‌روز وارد کنند و شخص کاربر مسئول عدم صحت و به‌ روز نبودن اطلاعات است. در صورت اثبات خلاف این موضوع، توسعه دهنده هیچ گونه مسئولیتی در مورد خسارات و مشکلات ناشی از عدم اعتبار اطلاعات اعلامی بر عهده نخواهد داشت.

 

۲-۶- کاربران متعهد می‌شوند که صرفا با شماره همراه متعلق به خود در اپلیکیشن ثبت‌نام کنند. در غیر این صورت در برابر شخص ذی‌نفع صاحب شماره همراه تماما مسئول بوده و شرکت به محض آگاهی از این موضوع مجاز خواهد بود نسبت به لغو عضویت و حساب کاربری اقدام کند.

 

۲-۷- هر شخص تنها می‌تواند یک حساب کاربری به عنوان کاربر مشتری یا کاربر پیک یا از خدمات پیک خرید داشته باشد. در صورتی که توسعه دهنده اطلاع یابد که به نام یک شخص اعم از حقیقی و یا حقوقی حساب‌های کاربری متعدد وجود دارد، مجاز خواهد بود نسبت به قطع خدمات و غیرفعال کردن حساب‌های کاربری مذکور اقدام کند.

 

۲-۸- مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی در اپلیکیشن یا سایر خدمات ارائه شده در پیک خرید انجام می‌شود، به عهدۀ کاربران است. بنابراین مسئولیت اشخاص ثالث یا افرادی غیر از کاربر که با آن حساب از خدمات اپلیکیشن استفاده می‌کنند، تماما متوجه کاربر صاحب‌حساب است. کاربر دارای حساب کاربری با کاربر مهمان، دارای مسئولیت تضامنی در قبال اشخاص اعم از توسعه دهنده ، سایر کاربران و اشخاص ثالث هستند.

 

۲-۹- مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری شامل نام کاربری و رمز عبور به عهدۀ کاربر مشتری است. در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن اطلاعات حساب کاربری و گوشی موبایل، کاربر مذکور موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع توسعه دهنده برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به توسعه دهنده انجام نشده است، مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور و موبایل کاربر انجام شده و می‌شود به عهدۀ وی خواهد بود.

 

۲-۱۰- کاربران حق ندارند به سایر اشخاص حقیقی و حقوقی اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهند یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کنند. در مورد کاربر شخص حقوقی نیز، مسئولیت‌های قانونی بهره‌برداری از خدمات پیک خرید متوجه مدیران اشخاص حقوقی خواهد بود. درخواست خرید برای کاربر مهمان مشمول این بند نمی‌شود.

 

۲-۱۱- در شرایط خاصی ممکن است از کاربران برای استفاده از خدمات، درخواست احراز هویت شود، در این شرایطی اگر کاربران اطلاعات کافی در اختیار توسعه دهنده قرار ندهند، توسعه دهنده می‌تواند حساب کاربری آن‌ها را مسدود و از ارائۀ خدمات به نامبردگان خودداری کند.

 

۲-۱۲- ممکن است بنا به مورد و حسب صلاحدید شرکت، از کاربران درخواست شود که اقدام به تکمیل اطلاعات، ارائه مدارک و یا اصلاح اطلاعات موجود کنند. در این صورت، کاربر متعهد به ارائه اطلاعات و یا اصلاح اطلاعات درخواستی در مدت اعلام و درخواست شده از سوی توسعه دهنده خواهد بود. در غیر این صورت توسعه دهنده می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائۀ خدمات به کاربر مذکور خودداری کند.

 

۲-۱۳- اطلاعات کاربری کلیه کاربران نزد کاربر گیرنده اطلاعات، محرمانه بوده و هیچ یک از کاربران حق ندارند اطلاعات مربوط به حساب طرف مقابل را (اعم از مشخصات هویتی، شماره تماس، آدرس، عکس و غیره) ذخیره، یا منتشر کند و در دسترس دیگران قرار دهد.

 

۲-۱۴- کاربر مهمان بدون نیاز به داشتن حساب کاربری و از طریق کاربر مشتری درخواست دهنده خدمات حق استفاده از خدمات پیک خرید را داشته و خواهد داشت. کاربر مهمان در زمان استفاده از خدمات پیک خرید متعهد به رعایت ضوابط پیک خرید از جمله شرایط و قوانین حاضر است.

 

ماده ۳ – استفاده از پیک خرید

۳-۱- توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های پیک خرید منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

۳-۲- با استفاده از خدمات پیک خرید، کاربران می‌پذیرند و موظف هستند که از خدمات ارائه شده برای انجام هیچ فعالیت غیر‌قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، خلاف شرع و مخالف با عرف جامعه استفاده نکنند.

 

۳-۳- خریدهای ثبت شده توسط کاربر مشتری در چند بازه زمانی که در اپلیکیشن مشخص شده ارسال می شود. کاربر مشتری می تواند در قسمت روش های پستی نوع ارسال و زمان ارسال و هزینه آنرا از بین گزینه های درج شده ارسال نماید. لازم بذکر است در صورتی که کاربر در بازه زمانی ذکر شده در محل حضور نداشته باشد تامین خسارت ارسال و هزینه های آن با کاربر مشتری می باشد.

 

۳-۴- کاربر مشتری حق ندارد بغیر از خدمات قیر شده در اپلیکیشن خدمات اضافی درخواست نماید.

 

۳-۵- کاربران متعهد می‌شوند هیچ‌گاه از خدمات پیک خرید به صورتی که به پیک خرید، طرف تجاری و شرکای آن صدمه‌ای وارد کند استفاده نکنند. در صورتی که کاربران نسبت به سوءاستفاده از امکانات فراهم شده در خدمات پیک خرید در جهت منافع شخصی و یا آسیب مادی یا معنوی به منافع توسعه دهنده اقدام کنند، توسعه دهنده ضمن داشتن حق قطع خدمات و غیرفعال کردن حساب کاربری آنها، مجاز خواهد بود، با مراجعه به مراجع ذیصلاح، نسبت به پیگیری قانونی از جمله مطالبه خسارات وارده اقدام کند.

 

۳-۶- کاربران می‌پذیرند که توسعه دهنده ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و یا Push Notification به عنوان راه ارتباطی با آنها استفاده کند. کاربران می‌توانند درخواست کنند که ارسال این پیام‌ها قطع شود، اما با انصراف از دریافت این پیام‌ها مشکلات احتمالی در استفاده از خدمات پیک خرید را می‌پذیرند و ممکن است اطلاعات مقتضی را به موقع دریافت نکنند.

 

۳-۷- پیک خرید یا طرف تجاری ممکن است کدهایی را به عنوان هدیه به کاربران ارائه کنند. با وارد کردن این کدها در نرم‌افزار یا درصدی از هزینۀ خدمات کاسته و یا درصدی از هزینۀ خدمات پس از آن به کاربر برگردانده ‌و یا مبلغ مشخصی به حساب کاربر در اپلیکیشن پیک خرید اضافه ‌می‌شود. نحوۀ ارائه این خدمات و تعیین مهلت استفاده از آن‌ها منوط به تشخیص و صلاحدید توسعه دهنده یا طرف تجاری بوده و در صورت عدم تعلق کدهای مذکور، کاربران حق طرح هیچ‌گونه ادعا و اعتراضی در این خصوص نخواهند داشت.

 

۳-۸- کاربران می‌پذیرند که اجازۀ انتقال یا فروش کدها را به اشخاص دیگر ندارند. همچنین کاربران مجاز نیستند این کدها را به صورت عمومی منتشر کنند – حتی اگر توسعه دهنده در فضاهای عمومی به نحوی که در دسترس عموم است، این کدها را منتشر کرده باشد – مگر اینکه توسعه دهنده رسماً این اجازه را به آنها داده باشد.

 

۳-۹- کاربران می‌پذیرند اعتباری که در حساب کاربری خود دارند مستقل از روش کسب قانونی آن (اگر در نتیجه افزایش اعتبار از طریق درگاه بانک یا وارد کردن کدهای تخفیفی که توسعه دهنده در اختیار آنها قرار داده یا هر روش دیگری باشد) فقط برای استفاده از خدمات پیک خرید قابل استفاده است و امکان دریافت این وجه را به صورت نقد ندارد.

 

۳-۱۰- کاربران می‌پذیرند کدهایی که جهت افزایش اعتبار یا کاهش هزینه خدمات به آن‌ها داده می‌شود، ممکن است منقضی شوند. از آنجایی که توسعه دهنده یا طرف تجاری برای ارائه این کدها هزینه‌ای از کاربران دریافت نمی‌کند، این حق برای آن‌ها محفوظ است که مبلغ یا درصد تاثیر این کدها را حتی پس از انتشار بر اساس شرایط کد اختصاص داده شده، تغییر دهد یا در صورت لزوم آن‌ها را باطل کند. هم‌چنین در صورتی که شرکت تشخیص دهد، اعمال این کد به علت خطای فنی یا تخلف صورت گرفته و یا غیر قانونی بوده است، می‌تواند این کدها یا اعتباری که در نتیجۀ استفاده از آن به حساب کاربر افزوده شده را باطل یا حذف کند.

 

۳-۱۱- مسئولیت تامین اینترنت و سخت‌افزار لازم و هم‌چنین پرداخت هزینه‌های مربوط به آن‌ها برای استفاده از خدمات پیک خرید به عهدۀ کاربران است.

 

۳-۱۲- کاربران اعم از مشتری، پیک و مهمان می‌پذیرند که توسعه دهنده حق هرگونه اعمال ظرفیت برای خرید نماید. مثلا برای ارائه خدمات کف خرید و یا سقف خریدی در نظر بگیرد. و درصورت عدم رعایت آن از سوی کاربران توسعه دهنده حق ابطال خدمات را دارد.

 

۳-۱۳- کاربران متعهد می‌شوند پس از اتمام استفاده از خدمات ارائه شده در اپلیکیشن، از اطلاعاتی که در نتیجۀ استفاده از خدمات پیک خرید کسب کرده‌اند، هیچ‌گونه استفاده‌ای نکنند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات کاربران در دستگاه تلفن همراه یا به هر شیوۀ دیگر مغایر با قوانین پیک خرید است. همچنین کاربران متعهد می‌شوند در طول زمان استفاده از خدمات و اپلیکیشن پیک خرید، فقط در شرایط ضروری و به میزان مورد نیاز از اطلاعاتی که از کاربران ارائه شده است، استفاده کنند. استفادۀ کاربران از این اطلاعات باید مطابق با عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد. در هر صورت اطلاعات مذکور به صورت امانت در اختیار کاربران قرار گرفته است و در صورت نقض تعهدات مذکور، توسعه دهنده و شخص ذینفع مجاز به پیگیری حقوقی و کیفری موضوع خواهد بود.

 

۳-۱۴- با استفاده از خدمات پیک خرید، کاربران می‌پذیرند که در حین ارائه خدمات، پیک خرید را وسیله‌ای برای تبلیغات و بازاریابی کالا و خدمات شخصی خود قرار ندهند و از هرگونه معرفی و عرضۀ محصولات و خدمات شخصی و یا متعلق به دیگران خودداری کنند.

 

۳-۱۵- کاربران متعهد به رعایت همۀ شرایط و قوانین، اصول اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در هنگام استفاده از پیک خرید هستند.

 

۳-۱۶- کاربران می‌پذیرند و اعلام می‌کنند که متن حریم خصوصی پیک خرید را مطالعه کرده و مورد قبول ایشان است.

 

۳-۱۷- کاربران می‌پذیرند که پیک خرید ارائه دهنده خدماتی است که ارتباط بین کاربران مشتری یا پیک یا فروشگاه های موجود در سطح شهر را جهت توافق بر انجام یک خرید فراهم می‌کند. در خدمات پیک خرید کاربر پیک مختار است یک درخواست خرید را بپذیرد یا رد کند، همچنین کاربر مشتری مختار است پس از ارسال درخواست خرید، مشخص شدن کاربر پیک و قبل از آغاز خرید اقدام به لغو سفر کند. لذا هر سفری که کاربران مشتری با پیک انجام می‌دهد باید به عنوان یک قرارداد لازم مستقل و رابطۀ قراردادی بین کاربران مشتری و پیک و فروشگاه در نظر گرفته شود.

 

تبصره ۳- در صورت رد بی‌دلیل درخواست خرید توسط کاربر پیک و یا لغو بی‌دلیل و به کرات خرید توسط کاربر مشتری، شرکت می‌تواند نسبت به غیرفعال کردن حساب کاربری آنها به صورت موقت یا دائم اقدام کند.

 

تبصره ۴- استفاده کاربر مهمان از خدمات پیک خرید به تبع قرارداد فی مابین کاربر مشتری درخواست دهنده خرید و کاربر پیک قبول کننده، و فروشگاه ارائه محصول مجاز خواهد بود.

 

۳-۱۸- خدمات پیک خرید ممکن است با مشارکت خدمات شرکت‌ها یا طرف تجاری دیگری ارائه شود که پیک خرید کنترلی روی آن‌ها ندارد. در چنین شرایطی کاربران می‌پذیرند که این خدمات، شرایط و قوانین مختص خود را دارند و پیک خرید مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این شرکت‌ها ندارد.

 

۳-۱۹- از آنجایی که ممکن است شخص یا اشخاصی غیر از کاربر مشتری اعم از کاربر مهمان از حساب کاربری وی استفاده کنند یا خرید بکنند، مسئولیت پرداخت هزینه‌های مترتبه متوجه کاربر مشتری است. هم‌چنین لازم به ذکر است که هرگونه مسئولیت قانونی استفاده‌کننده یا گیرنده خرید از حساب کاربری، نسبت به کاربر مشتری و توسعه دهنده متوجه کاربر مشتری است و بدین ترتیب کاربر مذکور و کلیه اشخاص دخیل نسبت به توسعه دهنده دارای مسئولیت تضامنی هستند.

 

۳-۲۰- در صورت ثبت سفارش توسط کاربر مشتری امکان لغو سفارش وجود ندارد. 

 

۳-۲۱-کاربر مشتری موظف به بررسی کالاهای خریداری شده در هنگام تحویل کالاها می باشد. در صورت خرابی کالا اعم از تاریخ انقضا و یا خرابی ظاهری کالا کاربر مشتری می تواند در زمان حضور پیک در هنگام تحویل آنرا را عودت دهد. بدیهی است در صورت رفتن کاربر پیک دیگر امکان عودت وجود ندارد.

 

۳-۲۲- به منظور تائید هویت و داشتن خریدی امن، کاربر پیک میتواند از کاربر مشتری درخواست ارائه کارت شناسایی تصویر دار اعم از کارت ملی و شناسنامه و پاسپورت نماید و در صورت عدم ارائه آن میتواند از ارائه خدمات امتناع کند.

 

ماده ۴ – هزینه ها و پرداخت

۴-۱- کاربران می‌پذیرند امکان استرداد هزینه‌هایی که بر اساس شرایط استفاده از خدمات اپلیکیشن به توسعه دهنده یا طرف تجاری می‌پردازند وجود ندارد. توسعه دهنده و طرف تجاری مغایرت در هزینه اعلامی و پرداخت شده را تنها در ۴۸ ساعت اولیه رسیدگی می‌کنند. بنابراین کاربران باید موضوع را در همان ۴۸ ساعت اولیه به اطلاع توسعه دهنده و طرف تجاری برسانند.

 

۴-۲- کاربران می‌پذیرند هزینۀ ارائه خدمات اعم از خرید و ارسال از طرف توسعه دهنده یا طرف تجاری مشخص می‌شود و پس از استفاده از آن نمی‌توانند اعتراضی نسبت به هزینۀ اعلام شده داشته باشند. بدیهی است از آنجایی که کاربران مجاز به عدم پذیرش هزینۀ اعلام شده از سوی توسعه دهنده یا طرف تجاری هستند، در صورت قبول، متعهد به پرداخت آن می‌شوند. به همین منظور کاربران با قبول این شرایط و قوانین به توسعه دهنده اختیار دریافت و وصول مبالغ مورد مطالبۀ توسعه دهنده یا طرف تجاری را از محل اعتبار کاربری خود می‌دهند.

 

۴-۳- پرداخت هزینۀ خدمات و سایر هزینه‌های اعلام شده توسط طرف تجاری فقط از طریق روش‌هایی که توسط توسعه دهنده یا طرف تجاری مشخص می‌شود می‌تواند صورت گیرد. این روش‌ها عبارتند از: پرداخت از طریق اعتبار موجود در حساب کاربری پیک خرید، کیف پول، پرداخت اینترنتی جهت افزایش موجودی حساب کاربری و یا از طریق USSD برای افزایش اعتبار و پرداخت نقدی به پیک و کارت به کارت. روش‌های پرداخت محدود به موارد مذکور بوده است. هرگونه روش دیگری نظیر ، تهاتری و غیره مورد تایید توسعه دهنده نیست و در این صورت شرکت هیچگونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.

 

۴-۴- کاربران می‌پذیرند هزینۀ خدمات اعلام شده از سوی توسعه دهنده، ممکن است بسته به شرایط از جمله نوع خرید و خدمات، زمان خرید، مدت زمان تخمینی ارسال، مقصد و مسافت ارسال، تغییرات اعلام شده در حین خرید و یا بعد از خرید و یا عوامل دیگر متغیر باشد. رقم اعلام شده از سوی توسعه دهنده بر اساس استانداردهای قیمت‌گذاری طرف های تجاری و فروشگاه ها تعیین شده است و خود توسعه دهنده در این قیمت گذاری دخیل نمی باشد و در صورتی که قیمت های طرف های تجاری افزایش پیدا کرده و در اپلیکیشن به قیمت سابق بوده ملاک قیمت جدید فروشگاه می باشد و به صورت اتوماتیک حتی بعد از ارسال فاکتور اصلاح می گردد و در صورت پذیرش آن از سوی کاربران حق طرح هیچگونه ادعا و اعتراضی درباره آن وجود نخواهد داشت.

 

۴-۵-چنان‌چه کاربر مشتری یا مهمان به فحاشی، توهین، ضرب و جرح و سایر رفتارهای خلاف قانون علیه کاربر پیک اقدام کند حق مراجعه کاربر راننده به مراجع ذی‌صلاح محفوظ است. علاوه بر آن توسعه دهنده حق مراجعه به مراجع ذی‌صلاح را به دلیل لطمه به شهرت و اعتبار تجاری خود خواهد داشت.

 

۴-۶- کاربر مشتری می تواند از طریق کارت به کارت به شماره حساب درج شده در اپلیکیشن و همچنین پرداخت در هنگام دریافت کالا درب منزل هزینه خرید خود را پرداخت نماید.

 

۴-۷- کاربر مشتری می‌پذیرد خدمات پیک خرید صرفا ایجاد ارتباط بین فروشگاه و مشتری و پیک به منظور تسهیل فروش است و نمی‌تواند برای خریدهایی را خارج از خدمات اپلیکیشن درخواست نماید.

 

۴-۸- کاربران ملزم به پرداخت کلیه هزینه‌های اعلام شده توسط طرف‌های تجاری هستند.

 

۴-۹- پس از ثبت سفارش فاکتور اولیه برای مشتری طبق سفارش ثبت شده صادر میشود که در قسمت منو – سوابق خرید قابل مشاهده می باشد. لازم بذکر است بعلت بروزرسانی های پیاپی و نوسان قیمت اجناس در صورت مغایرت قیمت طرف های تجاری با فاکتور صادر شده در اپلیکیشن ملاک فاکتور صادر شده توسط طرف های تجاری می باشد که هنگام تحویل کالا درب منزل به ایشان داده می شود که مشتری می تواند آنرا با فاکتور ثبت شده در اپلیکیشن مقایسه نماید.

 

۴-۱۰- کلیه خدمات رسانی در اپلیکیشن پیک خرید صرفا در شهر قم انجام می شود و در قسمت ثبت سفارش نیز صرفا گزینه شهر قم فعال می باشد. در صورتی که کاربر مشتری از شهر دیگری خرید نموده و آدرسی ثبت شود نسبت به آن ترتیب اثر داده نمی شود.

 

 

 

 

 

 

0 نظرات
در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...